Penulis Terbaik + Masa

keSAMBUTAN... keLEWATAN... keSALAHAN

Sebab syok sngt jumpe member2 lama, aku sampai lupa temu janji dengan family...
sepatutnye malam Sabtu tu ada sedikit majlis...
majlis menyambut kelahiran aku dan anak buah aku...
birthday kami selang sehari je...
kebetulan sungguh... hehe...

Mak aku call 2-3 kali tanye kat mana...
rasa bersalah lak..
so, sehabis baik aku cuba balik awal...
last2 sampai rumah pukul 8 malam gak...
aduh..aku rasa amat2 bersalah membiarkan dieorg tunggu aku...

Kek yang setia menantikan kepulangan aku...

Anak buah aku, Firdaus... baru 9tahun...

Malam tu flat giler...
penat kononnye...
just baring2 depan TV sambil layan AF8 yang entah apa2 tu... huhu
kembalikan kegemilangan AF1 & AF2 semula...

Kehidupan, and more:

keSAMBUTAN... keLEWATAN... keSALAHAN + Masa