Penulis Terbaik + Masa

kini BERBALOI-BALOI...

Dulu aku hantu perfume...
tapi bukan pakai sangat pun...
aku just suka collect perfume dari guna...
yela..aku dah ada natural odor...
buat apa pakai perfume..hahaha...

Kini aku sedar, betapa ruginya kalau tak guna...
so, aku stop beli perfume and cuba habiskan perfume2 yg ada...

sekarang dah 4 botol perfume aku habis...
puas hati aku tgk...

Eternity pemberian org...

Hugo XY... teringat kat kucing nama HUGO...

Starwalker... bau best giler...

212 Men... time beli nie banyak gile dpt barang free...

Sekarang tinggal 3 je lg perfume dalam misi meng"CLEAR"kan koleksi peribadi...

1. JPG..bau seksi sngt...
2.CK ONE... 200ml tuuu..xtau bila leh hbs...
3.ADIDAS... banyak lg... pemberian org paling latest...

Ada lg sebenarnya... tapi dah bertukar tuan...
banyak gak yg aku dah wakafkan kat org lain...
xtau la nasib perfume2 aku tu macam mana... hehe...

So, bagi yg berkira2 nak bagi aku perfume, lupakan sajalah...
yang tiga nie pun xhbs lg...
lepas ni rasa nak stick dgn satu perfume je...
perfume apa ye yg best??

Kehidupan, and more:

kini BERBALOI-BALOI... + Masa