Penulis Terbaik + Masa

teruskan MISI

Salam 16 Ramadhan...

Hujung minggu ni kene teruskan misi mencari baju raya...
minggu lepas dah kuar...
tp just window shopping je...
ada la try beberapa baju...
bila tgk patung pakai, nampak comey je...
bila time aku try, nampak cam sarung nangka...
huhuhu...

Dalam kepala tak decide lg nak colour apa...
tp aku rasa warna kulit aku sesuai colour gelap2 sikit...
orang kedai cakap la...
sbb kulit aku putih sikit...
putih ke??aku rasa macam gelap je...

Kalau dapat warna biru tua or ungu tua pun smart gak...
tapi nak cari yang lain dari yang lain sikit...
aritu ada baju raya ala2 origami...
nampak cantik, tapi tak try...
maybe leh cari baju melayu yang takde lengan pulak...
masalahnya, sanggup ke pakai??
hahaha...

Kehidupan, and more:

teruskan MISI + Masa