Penulis Terbaik + Masa

beri aku KUASA...

Salam 28 Ramadhan...

Semalam dah selamat sampai ke kampung halaman...
10 pagi bertolak...
pukul 4 petang baru sampai...
biasa la... 6 jam perjalanan ke Aussie ni...
hehehe...

Penat tak kebah lagi...
pagi ni dah nak kuar shopping...
ingat bila dah shopping kat KL, xyah shopping lg bila balik kampung...

Petang pulak kalau sempat kene kemas rumah...
cuci akuarium...
cuci tingkap...
cuci kipas...
cuci mata...
hehehe...

Semoga aku diberi kuasa ULTRAMAN hari ni...
bila kuasa habis nnt berkelip2 la lampu kat dada aku...
boleh mak aku tau anaknya dah penat...
boleh la berenti buat keje...
hehehe...

Jom rakan2 blogger...
mulakan misi menghabiskan tenaga sepanjang hari ni...
jangan asyik tido je...
hehehe...

Kehidupan, and more:

beri aku KUASA... + Masa