Penulis Terbaik + Masa

paksa SEDONDON...

Tadi kuar g shopping...
dari pagi sampai nak dekat berbuka baru balik...
penat beb...

Memandangkan tema aku biru...
kebetulan abg atas aku pun biru...
untuk melengkapkan 3 orang 'single' dalam family aku...
(2 bujang, sorang janda hot)
so, aku belikan mak aku baju warna biru gak...
beli tudung skali...
paksa mak aku pakai baju biru...
biar sedondon kami bertiga...
hehehe...

Baju raya biru untuk mak aku...
takde la mahal...
sekadar yang termampu je...

Belikan jugak tudung biru sedondon dengan baju...
extra satu tudung hitam yang boleh padan dengan apa2 baju...
tgh offer... beli 2 dapat murah...

Ahli family lain xtau la warna apa...
tunggu raya je la...
ada tak yang sedondon dgn kami??

Malam ni mesti ada yang start balik kampung...
esok pun sama...
kompem sesak...
berhati-hatilah di jalan raya...
semoga selamat pulang ke kampung halaman...

Kehidupan, and more:

paksa SEDONDON... + Masa