Penulis Terbaik + Masa

tak payah la tukar SELERA...

Kalau makan KFC mmg xde benda lain la aku order...
mesti snack plate...
(tp xmau wings and drumstick... sbb daging xbanyak..hehe)

Tapi kali nk nak try lak yang lain...
aku order Toasted Twister Combo...

Alahai...
menyesal aku order yang baru ni...
xsedap langsung...
baik order snack plate je...
lg sedap, lg kenyang...

KFC kalau perkenalkan product baru mesti xsedap..
dulu buat ayam black pepper...
xsedap jugak...

Ohhhh...
baru perasan hari ni 20102010...
dan harini ada 2 orang ahli keluarga aku sambut birthday...
HAPPY BIRTHDAY to my beloved Sister and my Nephew...
(anak buah aku tu sama umur dgn aku... bayangkan betapa mudanya aku... huhu)

p/s:
Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!
*Penyertaan sudah melebihi angka 50... insyaAllah, kalah ke, menang ke akan dapat hadiah ISTIMEWA...

Kehidupan, and more:

tak payah la tukar SELERA... + Masa