Penulis Terbaik + Masa

batang MALAYSIA...

Aku tak mau WALL'S...
tak mau NESTLÉ...
tak mau Häagen-Dazs...
mahupun BASKIN ROBINS...

Aku dah lama teringin nak makan AISKRIM MALAYSIA...
ala..yang panjang2 tu...
bila nak makan kene pusing2 kat atas kepala aiskrim tu...
xpun gigit sikit kat penjuru dia...
ataupun belah dua bagi kat adik separuh...
hehe..macam2 cara makan aiskrim malaysia ni...

Kat KL kemain susah nak dapat...
nak buat sendiri malas...
akhirnya bila balik kampung baru dapat...
sekali beli terus 30 batang aiskrim malaysia aku kebas...
buat stock... hahaha

Ingat lagi, dulu2 time sekolah...
dapat duit belanja 50sen je...
30sen buat makan time rehat...
air bawak dari rumah...
lagi 20sen buat beli aiskrim malaysia kat rumah makcik aku sebelah sekolah...
kadang2 makcik aku bagi lebih...
time tu mmg suka giler...
hehehe...
(budak2 skrg tak dapat RM5 tak pergi sekolah rasanya)

p/s:
Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!
*Penyertaan sudah melebihi angka 50... insyaAllah, kalah ke, menang ke akan dapat hadiah ISTIMEWA...

Kehidupan, and more:

batang MALAYSIA... + Masa