Penulis Terbaik + Masa

zaman HINGUS meleleh...

Sekarang aku kat kampung, JOHOR DARUL TA'ZIM...
kalau dah sampai kampung ni, mmg tak senang duduk...
ada je kerja kene buat...
(mak paksa sebenarnya... kalau tak, xbuat pun... hehe)

Tengah kemas2 bilik bujang aku...
aku jumpa balik kertas2 exam SPM aku tahun 2003...
kira dah 7 tahun kertas2 tu bertapa dalam laci almari bilik aku...
dari warna biru, dah jadi warna putih dah...
huhu...

Ni subject paling aku minat...
Add Math dgn Modern Math...
confirm tu score A1...
tak dapat aku mmg terjun bangunan..
hehehe...

Subject paling aku xminat, Sejarah...
time dekat2 paper Sejarah baru study...
tu pun study HINT je...
last2 satu pun xmasuk...
siot..nasib la soklan time tu KBKK...
main tembak je jawab...
Alhamdulillah..miracle berlaku... dapat A kot..
salah keyin markah ni...
hahaha...

Dari 11 subjects aku amek, 2 ni xdapat A...
Bahasa Arab Tinggi dengan English...
satu B3, satu B4 kot...
tengok la kertas English tu..
siap conteng2 lagi...
confirm xreti jawab...
hahahaha...

Sebab tu time aku dapat UIA aku cuak giler...
English terabur... Arab so so...
dah la UIA fully in English...
kene belajar Arab balik...
tapi Alhamdulillah..
Grad jugak aku...
hehehe..

Fareed, Gha, Sue... (hanya menyebut beberapa nama), korang ada lg ke paper SPM ni??hehehe...

p/s:
Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Tinggal kurang dari 10 hari je lagi...
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!

Kehidupan, and more:

zaman HINGUS meleleh... + Masa