Penulis Terbaik + Masa

buat CINTA HATIKU...

Salam Tahun Baru 2011 untuk semua...
sambut kat mana malam tadi?
aku sambut depan TV je...
xpernah lagi sambut kat dataran merdeka ke, KLCC ke...
tak suka sesak2...
xbernafas aku nnt...
hehehe...

Macam biasa, awal tahun baru pastinya adalah detik paling bererti...
sbb tanggal 1.1.2011 merupakan ulangtahun kelahiran my mum...
terkilan lak tak dapat balik...
kalau tak boleh sambut birthday mak...

HAPPY BIRTHDAY MAK...
EDY SAYANG MAK SANGAT2...

Pagi ni aku saje bukak fb satu contest yang aku pernah masuk...
Alhamdulillah... xsangka lak aku menang...
xdapat i-Phone, dapat i-Mobile pun jadi la...
hehehe...

Kira hadiah tahun baru la ni...
tak tau la menang model apa...
tp amek je sbb free kan...
tau2 je hp aku dah patut tukar baru...
xpayah la beli baru...
jimat duit aku...
hehehe...

Kehidupan, and more:

buat CINTA HATIKU... + Masa