Penulis Terbaik + Masa

sepanjang PERJALANAN ini...

2010 dah pun nak melabuhkan tirainya kurang dari 24 jam...
2011 dah melambai-lambai menyambut kita semua...
so, sempena 2010 yang bakal meninggalkan kita...
aku nak buat review sikit pasal blog THE BEAUTY IN UGLY sepanjang 2010...
walaupun aku baru start berblogging tahun 2009, tapi banyak yang aku belajar dari dunia blogging ni...

1. FOLLOWERS

Alhamdulillah...
sekarang followers dah mencecah lebih 1K...
dulu masa awal tahun nak cecah 100 pun susah...
boleh ke aku entertain semua followers ni?
honestly tak... but aku akan pastikan siapa follow aku, aku follow balik...
dan pasti aku akan tinggalkan jejak kat comment korang...
so, jgn malu2 nak follow aku...

2. COMMENT

Dulu nak dapat 1 comment pun susah...
mayb sebab skrg makin banyak blogger2 baru...
banyak sikit la comment dapat...
dan aku ada peng"comment" tegar kat blog ni...
aku amat hargai...
dan yang pasti, siapa yg comment kat blog ni akan dapat kunjungan balas...
ini wajib aku buat setiap malam...
rasa macam berdosa kalau tak balas... hehe...

3. GAMBAR

Gambar kalau dulu pakai compact camera je...
gambar pun so-so je...
tapi sejak ada DSLR ni, suka lak share gambar2 menarik...
mmg rasa bersalah kalau rembat gambar dari google...
takut camera aku kecik hati lak..
hehehe...

4. NUFFNANG

Dulu mmg tak reti betul dengan nuffnang ni...
duit tak naik2 pun...
fedup pun ada...
tapi alhamdulillah skrg, dari bintang ada 3 je, skrg makin bertambah...
earning??jgn tanya la..
xboleh lawan blogger2 otai...
tp boleh la buat beli iphone 4... (haha... tipu je)

5. CONTEST/GIVEAWAY

Awal tahun dulu mmg teringin nak buat contest...
tapi takut tak dapat sambutan...
alhamdulillah..hujung2 tahun ni aku ada buat 1 contest dan 1 giveaway...
sambutan sangat menggalakkan...
insyaAllah macam nak buat contest/giveaway every month..
setuju??hehehe...

Maybe ada yang suka kat blog ni...
maybe ada yang tak suka...
tu lumrah dan aku tak boleh nak mendesak...
aku berblogging for fun dan aku nak pembaca blog ni pun fun jugak...
HAPPY BLOGGING dan HAPPY NEW YEAR untuk kalian semua...

Kehidupan, and more:

sepanjang PERJALANAN ini... + Masa